2. srpna 2020

Zpátky s jiskrou v oku a písní na rtech

Trvalo to skoro tři roky, ale nakonec jsem dozrál k rozhodnutí se k blogu vrátit.

Nejprv aby bylo jasno, proč jsem zpátky:
  • chtěl bych se vrátit do internetové komunity mediků i studentů jiných oborů různých fakult, kteří chtějí sdílet svoje zážitky a navzájem se podpořit
  • psaní působí terapeuticky. Rád si s lidmi povídám, hrozně rád, ale někdy je potřeba se nejdřív nad zážitkem samostatně zamyslet a zpracovat ho, třeba formou deníkového záznamu
  • mám narcistické sklony a komentáře mi dělají dobře
    na některé věci se hodí názor lidí, které třeba denně nevídám a kteří proto můžou propíchnout moji sociální bublinu.
Budu se snažit přistupovat k psaní co nejvíc férově, prvním novým krokem byla nová stránka Kdo to píše, kde jsem se pokusil trochu představit, sám mám totiž rád, když mám při čtení aspoň základní představu o autorovi.

Takže odsouhlaste cookies a jdem na to.

Na co se v příštích (tý)dnech můžete těšit:

Žádné komentáře:

Okomentovat